الأحد، 28 يوليو 2013

عندي خمس سنين



لا انا منسيتش عيد ميلادك 
ازاي انساكي وانت أنا 
انت حياتي اللي حاولت ارسمها
حاولت اكون حرة فيها 
وحاولت أكون فيها أنا 
1
حياتي ...وانا حرة فيها 
كان عنوان مدونتي الي اختارته ....
لكن اول ما جيت اسجله ع النت لقيت نفسي بكتبه " حياتي ...لكن مش حرة فيها "
يمكن لأني حسيت ان مهما اكون حرة ....بلاقي قيود 
وكانت حياتي ...لكن مش حرة فيها 
2
مهما ابعد 
ماليش غيرك
انت انا
انت بنتي
الي مش فجأة لقتها اصبح عندها خمس سنين ...لا 
انا كل يوم كنت بشوفك بتكبري 
يااااااااارب اعيش واشوفك  عروسة حلوة ....عيونها عسلي  وحلوة زي عيوني  :)
انا بحبك يا بنتي ...يا أنا ...يا حياتي الي مش حرة فيها 
عيد ميلاد سعيد يا مدونتي  :*
كان عيد ميلادها الخامس ف يونيو  بس انا نسيت ف غمرة انشغالي بالامتحانات :)
معلش  سامحيني ...بوسات وحضونات كدة :)(

هناك 5 تعليقات:

  1. كل سنة وانتي ومدونتك بخير وسعادة
    ودايما كلماتك الجميلة منورة فيها
    بجد مدونتك من اجمل المدونات اللي بحبها فعلا
    تعيشي وتحتفلي ونحتفل معاكي
    وادعي ربنا ان بلوجر المهجور يرجع ينور بحبايبه تاني

    ردحذف
  2. كل سنة و انتى طيبة
    كل سنة و مدونتك طيبة
    يا رب تشوفيها و تفرحى بيها و هى عروسة
    و تشوفى ولادها و ولاد ولادها
    مدونات صغية كده

    تحياتى

    ردحذف
  3. كل عام وأنت وأنت الأخرى (هههه) أقصد مدونتك بألف خير ..
    دمتما طيبتين ..
    مع التحية ..

    ردحذف
  4. كل سنه وانتي ومدونتك بألف خير دايما

    ردحذف
  5. تصدقي فكرتيني ببنتي المتشردة يا ترى بقى عندها كام سنة .. كل يوم وشهر وسنة وانت طيبة ورزقك الله حلو الكلام وانفعه

    ردحذف

يا بخت من يقدر يقول واللي ف ضميره يطلعه, يا بخت من يقدر يفضفض بالكلام وكل واحد يسمعه....الله يرحمك يا صلاح جاهين